IDENTIFICACIÓ
Lobby Restaurant, en compliment de la Llei 34/2002, d’11 de juliol, de Serveis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic, l’informa que:
La seva denominació social és: BESSONS SL
El seu nom comercial és: Lobby Restaurant
El seu CIF és: B58271230
El seu domicili social és: Carrer Rambla 194-196 ,Sabadell Barcelona 08201 (ESPANYA).
Està inscrita en el Reg Mercantil de Barcelona Tom 24699 Folio 64 Fulla nº B-73841 Insc 4ª
COMUNICACIONS
Per poder comunicar-se amb nosaltres, posem a la seva disposició diferents mitjans que li detallem a continuació.
Telèfon Comerç: +34 936 197 111
Telèfon Administració:+34 937.271.254
Mail: info@lobbyrestaurant.es
Adreça de correu postal Rda. Maiols, 1, Planta baixa 08192 Sant Quirze del Vallès
Barcelona
PROCÈS DE COMPRA
Els usuaris registrats a la nostra WEB han d’ésser majors d’edat, i facilitaran les seves dades mitjançant els formularis de registre de manera, exacta i fidel corresponent únicament a la seva persona i acceptant el consentiment respecte a la política de privacitat de Lobby Restaurant
Una vegada registrat, lúduari ha d’iniciar sessió i començar el procés de compra en les diferents opcions que ofereix la nostra WEB
En l’apartat COM FUNCIONA es troben les recomanacions pel procediment de compra.
TAKE AWAY MENÚ DIARI
- Iniciar sessió
- Escollir un plat de primer, un plat de segon i un postra , a continuació escollir beguda i tipo de pa posar el nom a qui correspon aquest menú, premeu el botó afegir Menú. En aquest moment es pot veure en la part superior el menú escollir, i podem decidir si procedir al pagament o afegir més menús, en aquest cas procedir igual que en el primer menú escollit.
- Seleccionar modalitat de take away amb el botó habilitat per aquesta modalitat de servei, que permet anar a buscar la comanda al restaurant dintre de l’horari establert.
- Procedir al pagament seleccionar el tipus de pagament sigui moneder virtual, targeta de crèdit o combinació ambdós, acceptar política de vendes i pagar.
DELIVERY MENÚ DIARI
- Iniciar sessió
- Escollir un plat de primer, un plat de segon i un postra, a continuació escollir beguda i tipus de pa posar el nom a qui correspon aquest menú, premeu el botó afegir Menú. En aquest moment es pot veure en la part superior el menú escollir, i podem decidir si procedir al pagament o afegir més menús, en aquest cas procedir igual que en el primer menú escollit.
- Seleccionar modalitat de DELIVERY amb el botó habilitat per aquesta modalitat de servei, que inclou el servei d’entrega de comanda al domicili seleccionat dintre de l’horari establert.
- Procedir al pagament seleccionar el tipus de pagament sigui moneder virtual, targeta de crèdit o combinació d’ambdues modalitats, acceptar política de vendes i pagar.
- L’entrega de la comanda serà efectuada a partir de les 12:00 a 15:45 del dia escollit, depenen de l’hora que hem rebut la comanda, les comandes rebudes fins a les 11:30 seran entregades amb el primer repartiment i a partir de les 11:30 seran entregades amb un increment de preparació de comanda i repartiment que sol ser de 30 a 60 minuts més des de la recepció de la comanda.
- Les comandes DELIVERY tenen depenent del codi Postal del destí preus de transport diferent i comanda mínima , aquests es poden consultar en la pestanya CONDICIONS DELIVERY, just a sota del botó per escollir aquesta modalitat de servei.
TAKE AWAY FESTES DE NADAL
- Iniciar sessió
- Escollir els plats i la quantitat dels mateixos i afegir al carret de la compra.
- Escollir dia de comanda dintre de les opcions possibles
- Procedir al pagament seleccionar el tipus de pagament sigui moneder virtual, targeta de crèdit o combinació d’ambdues modalitats, acceptar política de vendes i pagar.
- Recollir la comanda en el nostre establiment en l’horari establert segons el dia escollit.
Els preus recollits a la nostra WEB referents a la venda de menús i plats cuinats tenen els impostos inclosos i amb referenciats a Euros.
L’Impost vigent de l’IVA corresponent és del 10%.
FORMES DE PAGAMENT I POLÍTIQUES DE GARANTIA I CANCELACIÓ
La forma de pagament per fer la compra és:
Amb targeta de crèdit o dèbit
Es pot fer el pagament immediatament a través de la passarel·la de pagament segura SSL del nostre banc. Si cal tornar o cancel·lar la comanda, l’import es reemborsarà únicament a través de la mateixa targeta de pagament identificada en la comanda. Totes les dades personals i les bancàries estaran protegides amb totes les mesures de seguretat establertes per l’empresa d’acord amb els requisits del Reglament Europeu de Protecció de Dades i amb total confidencialitat.
Servei de pagament amb xecs Tiquet Restaurant, Xecs Sodexo i Xecs Gourmet, mitjançant el moneder virtual pots entregar en el nostre establiment la quantitat desitjada de tiquets i el seu el valor corresponent serà ingressat al moneder virtual que tens en el teu perfil d’usuari. En la pestanya corresponent a moneder virtual es pot veure en tot moment els moviments del compte i el seu saldo. El saldo serà destinat únicament a la compra per la WEB i no podrà ser retornat ni destinat a cap altre ús no contemplat.
GARANTIA DELS PRODUCTES
Totes les comandes i el seu contingut son servits amb productes cuinats per Restaurant La Rambla a tal efecte.
El nostre sistema de servei de menús i plats preparats són efectuats en línia Freda, això significa que el producte és cuinat i abatut immediatament a temperatures de conservació fins al moment de servir, moment en el qual el client escalfa el menjar a temperatura de consum.
Tots el nostre producte són cuinats de manera tradicional i no contenen cap mena d’additius, és per això que es recomana el consum immediat o preferent de màxim 24 hores, sempre mantenint la conservació del producte a una temperatura no superiora 4° fins al moment del seu consum.
CANCELACIONS
Restaurant La Rambla tindrà dret a cancel·lar qualsevol comanda o no acceptar una comanda confirmada pels següents motius: En cas d’error tècnic o tipogràfic en els preus o en la resta de dades dels productes continguts en el lloc web quan es va fer la comanda. Quan els sistemes de seguretat indiquen que la comanda pot ser fraudulenta. Quan la comanda no s’ha pogut lliurar a l’adreça facilitada
DEVOLUCIONS
D’acord amb la normativa, s’informa el consumidor i a l’usuari de l’existència del dret a retirar els productes comprats durant un termini màxim de 14 dies naturals sense haver d’indicar el motiu i sense incórrer en cap cost, excepte els previstos en l’article 107.2 i 108 del RD1/2007, de 16 de novembre, pel qual s’aprova el text remès de la Llei General de Defensa dels Consumidors i Usuaris. No obstant això, pel que fa als productes comercialitzats a la nostra WEB, aquest dret de desistiment estarà subjecte a l’excepció prevista a l’article 103 apartat d) 1/2007/, de 16 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei General de Defensa dels Consumidors i Usuaris.
L’oferta de mercaderies que poden deteriorar-se o caducar ràpidament. Els productes que és lliurem són aliments cuinats i tenen una data de caducitat pel que està exempt el dret de retirada d’aquests. Amb tot això, s’informa l’usuari de l’existència d’aquest dret, però a la vegada, amb la realització de la comanda del servei accepta i consent que un cop recollida o rebuda la comanda no podran exercir el dret de desistiment el que implica que no es podrà retornar el menjar comprat.
RESERVES AL RESTAURANT
Com puc reservar una plaça a Lobby Restaurant? (D’ara endavant el Restaurant)
Les reserves es poden realitzar de tres maneres:
1- Mitjançant la nostra web: www.lobbyrestaurant.es (Apartat reserves)
2- Anant en persona al Restaurant durant el nostre horari d’obertura.
3- Telefònicament.
¿La meva reserva necessita algun pagament?
La teva reserva només necessités efectuar un pagament en els dies que el restaurant així ho estipuli, per motius de control de reserves i dies importants, entre d’altres Nadal, Cap d’any, Reis, etc.
Com faig el pagament?
La reserves que requereixin paga i senyal i siguin mitjançant pagament en línia, rebran un correu electrònic amb la informació detallada de la reserva, incloent-hi el codi d’aquesta, el nombre de comensals, en el dia i l’hora, total del pagament a efectuar i la data límit de validesa. Aquest email li proporcionarà accés al sistema de pagament mitjançant el Botó pagament amb targeta, per finalitzar el tràmit cal prémer el botó CONTINUAR al final del procés de pagament. Aquest pagament s’acreditarà i confirmarà l’acceptació de la reserva per part del restaurant, la qual serà comunicada via email.
En cas de no rebre el correu, poseu-vos en contacte a través del Tel. 937 271 254
Dades personals
Les dades personals que ens facilitin s’incorporaran a la nostra base de dades existent amb l’objecte de poder processar la reserva i de facilitar la realització de futures. De la mateixa manera, podrà accedir a les seves dades personals i a la informació de les seves reserves, per modificació o cancel·lació en info@lobbyrestaurant.es. Recordeu que les dades personals han d’indicar-amb la màxima exactitud per evitar confusions o incidències. A més, podrà rebre per correu electrònic informació i publicacions relatives a Lobby Restaurant.
Seguretat de les dades personals
La tramitació de la reserva i el pagament (contenen la informació sobre el seu compte) es realitza a través d’un servidor segur. El programa de seguretat (SSL) codifica tota la informació que escriu abans que ens’ns envií. Així mateix, les transmissions de missatges es protegeixen contra l’accés no autoritzat per part de tercers.
Pagament anticipat de la reserva.
La teva reserva només necessita efectuar un pagament total els dies que el restaurant així ho estipuli, per motius de gestió de reserves, per exemple la festa de cap d’any (31 de Desembre per la nit)
La reserves que requereixin paga i senyal i més siguin mitjançant pagament en línia, rebran un correu electrònic amb la informació detallada de la reserva, incloent-hi el codi d’aquesta, el dia i l’hora, el nombre de comensals, total del pagament a efectuar i data límit de validesa de pagament. Aquest email li proporcionarà accés al sistema de pagament mitjançant el (Botó pagament amb targeta), per finalitzar el tràmit cal prémer el botó CONTINUAR al final del procés de pagament. Aquest pagament s’acreditarà i confirmarà l’acceptació de la reserva per part del restaurant, la qual serà comunicada via email.
En cas de no rebre el correu, poseu-vos en contacte a través del Tel. 937.271.254
Dret a modificació, desistiment i termini de retracció
Podrà modificar la data de la reserva en funció de la disponibilitat del Restaurant respecte al nou dia i hora proposat pel client, de la mateixa manera que el nombre de comensals.
Té dret a desistir de la reserva sense cap justificació, en el termini de 10 dies d’antelació respecte a la data reservada. Aquest desistiment li garanteix la devolució del 100% de l’import pagat en fer la reserva.
El desistiment dins dels 9 dies que prevalen a la data reservada, el pagament de la reserva quedarà en dipòsit al restaurant, per a ser usat en un termini màxim de 60 dies a comptar de la data reservada.
En el cas de desistiment de tots o part dels comensals d’una reserva sense avís previ, el pagament a compte d’aquests comensals no generarà dret de reemborsament.
Per exercir el dret de desistiment, informeu per escrit al correu electrònic: sala@larambla.biz, facilitant-nos el missatge de desistiment juntament amb el seu nom, el seu número de telèfon i número de reserva.
Contactar amb nosaltres:
LOBBY RESTAURANT
C / Rambla 194
08201 Sabadell, Barcelona
Tel. 937.271.254
Bessons S. L
B58271230
www.lobbyrestaurant.es
info@lobbyrestaurant.es